Diesis krijgt nieuw logo en nieuwe huisstijl

Ede, 30 september 2021 – Diesis kondigt aan dat het een nieuw logo en een nieuwe huisstijl krijgt. De verandering volgt op de herpositionering die de moedermaatschappij ondergaat. ‘Een noodzakelijk verandering wanneer je als organisatie mee wilt blijven bewegen met de markt. Nu is een nieuw logo of nieuwe huisstijl natuurlijk geen doel op zich, het belangrijkste aspect is dat hier een verhaal achter zit, een visie voor de toekomst.’’, zegt Tino Wendriks, directeur van Diesis.

Sinds de oprichting van Diesis in 2005 heeft het bedrijf een mooie ontwikkeling doorgemaakt. En na twaalf jaar een zelfstandige adviesorganisatie geweest te zijn, werd Diesis in 2017 onderdeel van Innovestit Group, een familiebedrijf met gemeenschappelijke klanten.

Inspelen op verandering

Innovestit Group is in de afgelopen jaren sterk gegroeid, zowel autonoom als door overnames. Maar niet alleen de omvang van het bedrijf is veranderd; de hele markt is ingrijpend veranderd. Tino Wendriks: ’Wanneer je er als organisatie toe wil blijven doen, moet je inspelen op de veranderingen in de markt. In de huidige markt zien wij dat de administratieve last toeneemt, er is steeds meer wet- en regelgeving waaraan je als organisaties moet voldoen. Naast de oplossingen die wij vanuit Diesis bieden om deze administratieve last terug te dringen, bieden álle bv’s binnen onze groep oplossingen op het vlak van administratieve handelingen en we merken dat we elkaar meer en meer over en weer inschakelen voor onze klanten.’

One-stop-shop voor klanten

Als groeiende organisatie vormt Innovestit Group intussen een one-stop-shop voor klanten. Dat heeft tot gevolg dat de individuele labels die onder de Innovestit Group hangen, steeds meer en vaker met elkaar samenwerken. Het wordt tijd om als groep meer eenheid uit te stralen. Daarom gaat Innovestit Group binnenkort verder onder een nieuwe, meer passende naam en wordt de visuele merkidentiteit van Diesis en zusterbedrijven hierop aangepast. ‘De eenheid die wij al jaren zélf ervaren wordt hiermee ook voor de buitenwereld duidelijk’, aldus Tino.