Purchase to Pay (P2P)

Het Purchase to Pay proces (P2P), staat voor het gehele proces van bestelaanvraag tot het betalen van de factuur. Daar horen ook alle tussenliggende stappen bij. Denk hierbij aan: het goedkeuren van de aanvraag, het bestellen van de dienst/ het product, ontvangstregistratie, ordermatching, contractmatching en fiatteren van kostenfacturen. Door het Purchase to Pay proces volledig te automatiseren krijgt u meer grip en controle op uw financiële administratie en een beter totaaloverzicht.

Praktisch gezien koppelt het de administratieve processen van inkoop en crediteurenbeheer aan elkaar. De oplossingen die wij u bieden, vormen samen het complete P2P proces. Daarnaast kunnen wij deze naadloos integreren met uw Unit4 Financials omgeving. Maakt u gebruik van een andere financiële applicatie of ERP-omgeving? Dan verwijzen we u graag door naar een van onze partners.

Losse processen automatiseren

Behalve uw volledige P2P proces automatiseren, kunt u er ook voor kiezen om onderdelen hiervan te optimaliseren en te automatiseren. Hiervoor bieden wij de volgende oplossingen, die u ook los af kunt aanschaffen:

Uw volledige P2P proces automatiseren?

Wilt u uw proces automatiseren, dan helpen wij u graag op weg. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.