Toegang aanvragen
Servicecenter

Loopt u tegen bepaalde issues aan binnen uw Unit4 Financials omgeving en komt u daar zo 1-2-3- niet zo snel zelf uit? Dan kan ons Servicecenter u uitkomst bieden.

Wat kunt u verwachten?

Op het Servicecenter kunt u uw incidenten loggen en heeft u toegang tot onze ondersteuning. Alle incidenten worden vervolgens door ons opgepakt en behandeld. De werkzaamheden die hieruit voortvloeien worden – in overleg met u- op basis van nacalculatie aan u doorbelast.

Volledig in control met ons Managed services contract

Het Service portaal maakt onderdeel uit van onze Managed services dienstverlening waarbij wij nog een stukje verder dan onze beheer dienstverlening voor Unit4 Financials (Coda) en aanvullende oplossingen. Wij zorgen er namelijk voor dat u volledig en bewijsbaar in controle bent van uw systemen en processen. Voor een vast bedrag per maand per maand ontvangt u binnen het Managed services contract naast toegang tot het Servicecenter o.a.:

  • Release ondersteuning
  • Tips & Tricks
  • Periodieke controle
  • Quick scans
  • Service kwaliteitsreview
  • Documentatie beheer
  • Periodieke trainingssessies

Lees meer op onze Managed services pagina. Daar kunt u ook onze brochure downloaden.

Maak nu kennis met ons Servicecenter

Wilt u meer weten over het Servicecenter en hoe u hier gebruik van kunt gaan maken? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Aanvraag formulier