1 min read

Klantenportaal wordt verder uitgebreid met Kennisbank

Featured Image

Wanneer u tijdens het werken met een van onze oplossingen tegen bepaalde zaken aanloopt waar u niet direct zelf uitkomt, kunt u een beroep doen op ons Servicecenter. Klanten met een Managed Service contract hebben daarnaast ook toegang tot ons Klantenportaal waar zij o.a. een support ticket kunnen aanmaken maar ook toegang hebben tot onze kennisbank.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan het verder uitbreiden van de kennisbank binnen ons Klantenportaal. Dankzij de jarenlange ervaring van onze consultants beschikken zij over een rijke hoeveelheid kennis. Deze kennis willen wij graag toevoegen aan ons portaal zodat ook u hiervan gebruik kunt maken.

Denk bijvoorbeeld aan korte video’s met handige tips voor het gebruik van bijvoorbeeld Unit4 Financials, maar ook een overzicht van wat er binnen de nieuwste releases beschikbaar is gekomen.

Nog geen Managed Service contract?

Wilt ook u toegang tot ons Klantenportaal en wilt u weten wat ons Managed Service contract inhoudt? Neem dan vandaag nog contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Meer informatie

Factureren is mensenwerk. Of toch niet?  

We gaan terug naar het jaar 1985. Het jaar waarin Evert van Benthem de Elfstedentocht won én tevens het jaar waarin Excel werd geïntroduceerd. Dat eerste kan ik me nog goed herinneren, de lancering...

Je facturatie automatiseren binnen of buiten je ERP systeem?

Een ERP - of financieel systeem, wie heeft het niet? Het is misschien wel één van de belangrijkste systemen die een organisatie in huis heeft. Het is doorgaans ook een vrij kostbaar systeem en dat is...

4 argumenten voor het automatiseren van je uitgaande factuurstroom

Als onderzoeker en docent aan Hogeschool Windesheim doe ik onderzoek naar hoe bedrijven hun order to cash proces hebben ingericht. Denk aan de tijd die het kost om alle stappen vanaf het ontvangen en...