5 min read
3 uitdagingen van de CFO anno 2024
In de dynamische wereld van Finance worden CFO's geconfronteerd met complexe uitdagingen. Zo zorgt de veranderlijkheid van vandaag de dag ervoor dat...
1 min read
Redactie Diesis Oct 1, 2020 4:13:39 PM
Wanneer u tijdens het werken met een van onze oplossingen tegen bepaalde zaken aanloopt waar u niet direct zelf uitkomt, kunt u een beroep doen op ons Servicecenter. Klanten met een Managed Service contract hebben daarnaast ook toegang tot ons Klantenportaal waar zij o.a. een support ticket kunnen aanmaken én toegang hebben tot onze kennisbank.
Op dit moment wordt hard gewerkt aan het verder uitbreiden van de kennisbank binnen ons Klantenportaal. Dankzij de jarenlange ervaring van onze consultants beschikken zij over een rijke hoeveelheid kennis. Deze kennis willen wij graag toevoegen aan ons portaal zodat ook u hiervan gebruik kunt maken.
Denk bijvoorbeeld aan korte video’s met handige tips voor het gebruik van bijvoorbeeld Unit4 Financials, maar ook een overzicht van wat er binnen de nieuwste releases beschikbaar is gekomen.
Wilt ook u toegang tot ons Klantenportaal en wilt u weten wat ons Managed Service contract inhoudt? Neem dan vandaag nog contact met ons op, wij vertellen u graag meer.
5 min read
In de dynamische wereld van Finance worden CFO's geconfronteerd met complexe uitdagingen. Zo zorgt de veranderlijkheid van vandaag de dag ervoor dat...
7 min read
Het migreren van je Unit4 Financials by CODA on-premises software naar de Unit4 Cloud biedt een tal van voordelen. We snappen dat deze migratie een...
9 min read
2024 is het jaar dat gebruikers van Unit4 Financials (by Coda) de switch kunnen maken van een on-premise oplossing naar de Unit4 cloud. Zo’n migratie...