1 min read

Klantenportaal wordt verder uitgebreid met Kennisbank

Featured Image

Wanneer u tijdens het werken met een van onze oplossingen tegen bepaalde zaken aanloopt waar u niet direct zelf uitkomt, kunt u een beroep doen op ons Servicecenter. Klanten met een Managed Service contract hebben daarnaast ook toegang tot ons Klantenportaal waar zij o.a. een support ticket kunnen aanmaken maar ook toegang hebben tot onze kennisbank.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan het verder uitbreiden van de kennisbank binnen ons Klantenportaal. Dankzij de jarenlange ervaring van onze consultants beschikken zij over een rijke hoeveelheid kennis. Deze kennis willen wij graag toevoegen aan ons portaal zodat ook u hiervan gebruik kunt maken.

Denk bijvoorbeeld aan korte video’s met handige tips voor het gebruik van bijvoorbeeld Unit4 Financials, maar ook een overzicht van wat er binnen de nieuwste releases beschikbaar is gekomen.

Nog geen Managed Service contract?

Wilt ook u toegang tot ons Klantenportaal en wilt u weten wat ons Managed Service contract inhoudt? Neem dan vandaag nog contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Meer informatie

2

De kracht van zelfstandig én samen administratieve lasten verlichten

Elke organisatie heeft te maken met administratieve processen. Denk aan boekhouding, creditmanagement, contracten...

1

Diesis krijgt nieuw logo en nieuwe huisstijl

Ede, 30 september 2021 – Diesis kondigt aan dat het een nieuw logo en een nieuwe huisstijl krijgt. De verandering...

1

Succesvolle eerste Ronde Tafel sessie voor gemeentes

Tevreden kijken wij terug op de eerste Ronde Tafel sessie voor gemeentes op 23 september j.l. waar wij...