Klantenportaal wordt verder uitgebreid met Kennisbank

Wanneer u tijdens het werken met een van onze oplossingen tegen bepaalde zaken aanloopt waar u niet direct zelf uitkomt, kunt u een beroep doen op ons Servicecenter. Klanten met een Managed Service contract hebben daarnaast ook toegang tot ons Klantenportaal waar zij o.a. een support ticket kunnen aanmaken maar ook toegang hebben tot onze kennisbank.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan het verder uitbreiden van de kennisbank binnen ons Klantenportaal. Dankzij de jarenlange ervaring van onze consultants beschikken zij over een rijke hoeveelheid kennis. Deze kennis willen wij graag toevoegen aan ons portaal zodat ook u hiervan gebruik kunt maken.

Denk bijvoorbeeld aan korte video’s met handige tips voor het gebruik van bijvoorbeeld Unit4 Financials, maar ook een overzicht van wat er binnen de nieuwste releases beschikbaar is gekomen.

Nog geen Managed Service contract?

Wilt ook u toegang tot ons Klantenportaal en wilt u weten wat ons Managed Service contract inhoudt? Neem dan vandaag nog contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Meer informatie