1 min read
Diesis, Tradeinterop en CreditDevice geven expertsessie op CreditExpo
Diesis en Tradeinterop (beiden onderdeel van 4CEE) organiseren samen met partner CreditDevice een expertsessie op CreditExpo, de vakbeurs voor credit...
Diesis presenteert met trots een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De verandering volgt op de herpositionering die de moedermaatschappij 4CEE ondergaat. ‘Een noodzakelijke verandering wanneer je als organisatie mee wilt blijven bewegen met de markt. Nu is een nieuw logo of nieuwe huisstijl natuurlijk geen doel op zich, het belangrijkste aspect is dat hier een verhaal achter zit, een visie voor de toekomst’’, zegt Tino Wendriks, directeur van Diesis.
Sinds de oprichting van Diesis in 2005 heeft het bedrijf een mooie ontwikkeling doorgemaakt. En na twaalf jaar een zelfstandige adviesorganisatie geweest te zijn, werd Diesis in 2017 onderdeel van Innovestit Group, een familiebedrijf met gemeenschappelijke klanten.
Innovestit Group is in de afgelopen jaren sterk gegroeid, zowel autonoom als door overnames. Maar niet alleen de omvang van het bedrijf is veranderd; de hele markt is ingrijpend veranderd.
Tino Wendriks: ’Wanneer je er als organisatie toe wil blijven doen, moet je inspelen op de veranderingen in de markt. In de huidige markt zien wij dat de administratieve last toeneemt, er is steeds meer wet- en regelgeving waaraan je als organisaties moet voldoen. Naast de oplossingen die wij vanuit Diesis bieden om deze administratieve last terug te dringen, bieden álle bv’s binnen onze groep oplossingen op het vlak van administratieve handelingen. We merken dat we elkaar meer en meer over en weer inschakelen voor onze klanten.’
Als groeiende organisatie vormt Innovestit Group intussen een one-stop-shop voor klanten. Dat heeft tot gevolg dat de individuele labels die onder de bedrijvengroep hangen, steeds meer en vaker met elkaar samenwerken.
Het wordt tijd om als groep meer eenheid uit te stralen. Daarom gaat Innovestit Group verder onder een nieuwe, meer passende naam: 4CEE. Ook wordt de visuele merkidentiteit van Diesis en zusterbedrijven hierop aangepast. ‘De eenheid die wij al jaren zélf ervaren wordt hiermee ook voor de buitenwereld duidelijk’, aldus Tino.
1 min read
Diesis en Tradeinterop (beiden onderdeel van 4CEE) organiseren samen met partner CreditDevice een expertsessie op CreditExpo, de vakbeurs voor credit...
3 min read
Paul van der Lee geeft het stokje van deze rubriek door aan Anoek van der Riet. Als brand marketeer is zij hét aanspreekpunt voor Diesis als het om...
1 min read
Diesis is sinds dit jaar trotste sponsor van het hockeyteam Dames 1 van de Vleutense club Fletiomare. Deze stap toont onze betrokkenheid bij de...