Servicecenter

Heeft u een vraag over bepaalde functies? Via het online klantenportaal kunt eenvoudig hiervoor een supportticket aanmaken. Heeft u een urgent probleem? Dan kunt u direct contact opnemen met ons Servicecenter. Bel ons dan tijdens kantooruren.

+31 318 49 31 58

Klantenportaal

Via ons online klantenportaal kunt u een supportticket indienen. Uw supportticket wordt opgepakt door ons Servicecenter en u wordt zo snel mogelijk geholpen. Ook kunt u hier onze kennisbank raadplegen waar u wellicht al het antwoord vindt op uw vraag.

Heeft u nog geen toegang tot het online klantenportaal? Neem dan contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

Klantenportaal

TeamViewer

Met de applicatie TeamViewer kunnen wij op afstand op uw computer meekijken. Het is mogelijk dat een van onze medewerkers of consultants u vraagt deze applicatie te starten, om ondersteuning op afstand te bieden.

Let op: bij het aanroepen van TeamViewer kunt u de melding krijgen dat ‘een onbekende app’ is gedetecteerd. Klik in dat geval op de link ‘Meer informatie’ en vervolgens op de optie ‘Toch installeren’.

TeamViewer