Invoice Status Portal:
Laat leveranciers factuurstatus zelf bekijken
Leveranciers hebben regelmatig vragen over hun factuur. Iets wat jij, vanuit jouw rol in het Order to Cash proces, waarschijnlijk als geen ander begrijpt. Je wilt immers graag weten wanneer je je geld kunt verwachten.
Met het 4CEE Invoice Status Portal kunnen leveranciers snel en eenvoudig zelf de factuurstatus inzien.
Vragen naar factuurstatus kosten tijd
‘Hebben jullie onze factuur wel in goede orde ontvangen?’ ‘Is hij al in behandeling?’ ‘En wanneer worden we betaald?’ Bedrijven bellen regelmatig met klanten om te vragen naar de status van hun factuur.
Voor beide partijen kan dat frustrerend en tijdrovend zijn. De leverancier baalt dat hij (alweer) achter zijn geld aan moet bellen en de klant zit niet te wachten op al die telefoontjes die hij moet afhandelen.
Eenvoudig en snel zélf status inzien
Binnen 4CEE hebben we hier een handige oplossing voor ontwikkeld: het Invoice Status Portal. Hiermee kunnen leveranciers zelf de status opvragen van de door hun verstuurde facturen.
Registratie of inloggen is niet nodig. Leveranciers vullen in het online portaal, dat volledig is aangepast aan jullie huisstijl, de unieke combinatie van factuurnummer, factuurdatum en brutobedrag in. Vervolgens wordt de status van deze en overige verstuurde facturen getoond.
Ontdek de voordelen
Kortom, met het Invoice Status Portal:

Ontlast jouw administratieafdeling
Doordat ze minder telefoontjes van leveranciers krijgen

Bied leveranciers extra service
Doordat zij zelf inzicht hebben in de status van hun factuur

Inspireer en geef het goede voorbeeld
Misschien inspireer jij jouw klanten wel, zodat jij straks ook nooit meer achter je geld hoeft aan te bellen
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Wil je meer weten over de mogelijkheden van het Invoice Status Portal? Neem dan contact met ons op.